OmaDelta – usein kysytyt kysymykset
Mikä OmaDelta on?
OmaDelta on Delta Auton maksuton ja turvallinen palvelu, joka helpottaa autonomistajan arkea. OmaDelta tuo keskeisimmät autoosi liittyvät tiedot verkkoon. Näet palvelusta oman autosi tiedot, tarkasti eritellyn huoltohistorian, parhaat kampanjamme sekä haet kätevästi rahoitusta ja hallinnoit rahoituspäätöksiäsi yhdessä paikassa.
Lisäämällä autosi OmaDeltaan saat kätevästi tiedot sen huolloista, tulevista huolloista ja huoltosopimuksista tai huoltorahasta näkyviin suoraan etusivulle. OmaDeltassa voit myös teettää hinta-arvion omalle autollesi, käyttää sitä käsirahana uuden auton tilaamisessa ja keskustella suoraan ammattitaitoisen henkilökuntamme kanssa uudistuneessa viestipalvelussa.
Palvelussa voit lisäksi vastaanottaa suoraan interaktiivisia tarjouksia ja keskustella niistä reaaliajassa oman myyjäsi kanssa.
OmaDeltaa päivitetään jatkuvasti ja kuulemme mielellämme palautetta palvelusta. Voit jättää sitä sivun alalaidassa näkyvästä palautelomakkeesta.
Miten OmaDeltaan rekisteröidytään?
OmaDeltaan voit rekisteröityä joko sähköpostilla ja Facebook- tai Google- tunnuksilla.
Maksaako palvelun käyttö jotain?
Palvelun käyttö on täysin maksutonta eikä se velvoita mihinkään!
Mitkä ovat OmaDeltan tärkeimmät ominaisuudet?
-
Huoltohistoria
-
Huoltoraha
-
Omat autot
-
Yhteydenotto
-
Rahoituspäätökset
-
Sopimukset
-
Tarjoukset
-
Omien tietojen hallinta
OmaDeltaa päivitetään jatkuvasti ja lisäämme ominaisuuksia palveluun syksyn 2021 aikana. Kuulemme mielellämme palautetta palvelusta, sekä toiveita ominaisuuksien osalta. Voit jättää sitä sivun alalaidassa näkyvästä palautelomakkeesta.
Mikä on Omat autot -osio?
OmaDeltassa voit pyytää hinta-arvion nykyiselle autollesi ja käyttää sitä suoraan käsirahana uutta autoa ostaessasi tai halutessasi voit vain myydä sen Delta Autolle. Delta Auton hinnoittelemat autosi tallentuvat OmaDeltaasi.
Mikä on Rahoituspäätökset -osio?
Hakemasi rahoituspäätökset tallentuvat OmaDelta-tilillesi. Myös keskeneräiset rahoituspäätöshakemuksesi löytyvät OmaDeltasta ja voit aina palata jatkamaan niitä.
Mitä ovat OmaDeltan ilmoitukset?
OmaDeltan ilmoitukset koskevat juuri sinuun liittyviä asioita OmaDeltassa, joista haluamme sinulle ilmoittaa. Ne voivat koskea esimerkiksi rahoituspäätöksen hyväksymistä tai autosi hinnoittelun valmistumista. Sallimalla ilmoitukset OmaDeltasta sinulla on aina viimeisin tieto sinuun liittyvistä asioita OmaDeltaan liittyen. Ilmoituksia voit säätää Omat tiedot sivulta.
En näe OmaDeltassa kaikkia tietojani?
“Omat tiedot” -sivulta löydän mahdollisuuden lisätä henkilötunnuksesi, jonka avulla järjestelmä yhdistää kaikki asiakkuutesi alle luodut tapahtumat OmaDelta profiiliisi. Lisäämme myöhemmin mahdollisuuden lisätä useampi sähköpostiosoitteita sekä puhelinnumeroita, jotta asiakastietonne olisivat entistä eheämmät.
Voinko poistaa OmaDelta tilini?
Kyllä voit. “Omat tiedot” -sivulta löydän mahdollisuuden OmaDelta tilisi poistamiseen.